دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام اون شب

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام اون شب

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی اون شب

 

خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به یاد من میاره میاره میاره
به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو می پرستیدمت
♫♫♫
خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به یاد من میاره میاره میاره
به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو می پرستیدمت
♫♫♫
اون شب یه جور دیگه منو نگاه میکردی
یادمه اون شب با بغض منو صدا میکردی
اون شب برای آخرین بار دست منو گرفتی
گفتی خدا نگه دار تنهام گذاشتی رفتی، تنهام گذاشتی رفتی
خدا کنه که بارون بباره
خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به یاد من میاره میاره میاره
به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو می پرستیدمت

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )



بازدید : 821 | تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394 ساعت : 15:32 |
برچسب ها : , ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: